tie-690084_640חברתנו פועלת במתן פתרונות פיננסים לעסקים קטנים ובינוניים. כחלק מהשירותים אותם אנו מספקים אנחנו מציעים גם שירותי ייעוץ לבית העסק. אנחנו מלווים, מייעצים ונותנים מעטפת של שירותים משלימים על מנת שהעסק יגשים את מטרותיו כל זאת במטרה לשפר ולהתייעל מבחינה כלכלית, להעצים רווחים ולנצל בצורה הטובה ביותר את כל המשאבים העומדים לרשותכם.

מטרת החברה הינה תרומה עסקית ללקוחותיה באמצעות הכוונה וכלים פשוטים ומקצועיים שיובילו לשיפור ביצועיהם העסקיים כמו כן, להצמיח את העסק לגבהים חדשים, לעמוד ביעדים שאפתניים בטווח קצר, להכין תשתית חזקה לעבודה שוטפת ולקבוע אופק לשנים הבאות.

שלב האפיון

הסיבה לייעוץ וליווי: בירור מה השינוי הרצוי, מה הסיבה לו, מה המטרות והיעדים הרצויים.
ניתוח הסביבה השיווקית:
קטגוריות פעילות, תמהיל מוצרים, תמחיר ורווחיות, לקוחות, מוניטין, יתרונות ולצד זאת זיהוי שאיפות, רצונות ומרכיבים אישיים.
יצירת התכנית: שקלול השינוי הרצוי, המצב העסקי, היעדים והניתוח המספרי לכדי תכנית פעולה מנומקת ומגובשת. התכנית יכולה לכלול גם המלצות עסקיות במידת הצורך אך תמיד תכלול תכנית שיווקית פרטנית.
ליווי והטמעה: הוצאה מהכוח אל הפועל היא מומחיות בפני עצמה. בשלב זה מגלגלים את השינוי הפנימי בארגון, אשר יכול להיות אימון אנשי צוות ומכירות, מציאת קהלי יעד חדשים וגיבוש חבילות עבורם, פיתוח ערוצי מכירה דיגיטליים ועוד. לאחר מכן, ממשיכים לפעילות השיווקית שכוללת פיתוח כלים שיווקיים שמניבים הפניות ותומכים במכירה.

לאורך תהליך ההטמעה נבחן כי השינוי מלווה בפיתוח דפוסי חשיבה חדשים איתם ניתן לחצות אתגרים מקצועיים ובינאישיים.

דרך הליווי

פיתוח וליווי עסקים ומנהלים הוא החזון שעומד בבסיס דרך הליווי:

פיתוח: חשיבה יסודית כדי לייצר צמיחה. הפיתוח יכול להיות הגדלת מכירות כאן ועכשיו, החלטה להתמקד בשיפור הרווחיות או היערכות לטובת צמיחה ארוכת טווח, וכל שילוב שלהם. כאשר אנחנו ביחד חושבים על פיתוח – כל האפשרויות להצלחה פתוחות.
ליווי
: קרוב, מעורב וזמין. אנחנו מלווים שעובדים כתף אל כתף ומעורבים בהחלטות, ביישום ובהגשמת היעדים. את הרקע שלנו לליווי ביססנו בעשרות שנות ניהול מעשי, קרוב לשטח ולקבלת ההחלטות.
עסקים ומנהלים הם שני הצדדים של אותו מטבע. אי אפשר להפריד בין הביצועים העסקיים לבין רוח המפקד. לכן העבודה איתנו היא גם במישור העסקי, עם כלים ומודלים אנליטיים וגם במישור האימוני, בעזרתו אנחנו מבטיחים שבעל העסק ידע לראות , לנווט את העסק ולנצח איתו.

מחויבים להצלחה שלכם

החלטה לקחת מלווה לעסק היא קודם כל הבנה שהגיע הזמן לעשות מעשה ואחר כך בחירה בדמות שתצעד אתכם.

הצוות המיומן והמקצועי שלנו, אשר יעמוד לרשותכם לכל אורך הדרך, בעל ניסיון בשורה ארוכה של תפקידי ניהול ויזמות, תארים אקדמיים והכשרות חוץ-אקדמיות. המשמעות של כל זה היא שתזכו בשותפים אמיתיים לדרך, שמכירים היטב את שני צדי המתרס – הראייה והצרכים שלכם כמנהלים וארגז הכלים שאנחנו מביאים כיועצים.

את כל הידע והניסיון אנחנו מביאים אל שולחן העבודה. בכיסא היועץ אנחנו יושבים לידכם, לא מולכם, אנחנו יודעים לשלב כלים עסקיים אנליטיים יחד עם ראייה אנושית, המזהה את הצעדים שבאמת יובילו לשינוי ולעמידה ביעדים.