בניית תכנית עסקית –

בשלב הראשוני אנו בונים תכנית עסקית לעסק הכוללת תחזית עסקית מפורטת. התכנית העסקית תציג סקירה כללית על העסק הקיים או על העסק אותו מעוניינים להקים, פעילות של העסק בשנים האחרונות מבחינה פיננסית ותפעולית כמו כן, סקירת שוק רלוונטית ומקיפה שתפרט את רציונל בקשת ההלוואה ותציג תחזית פיננסית המעידה על יכולת העסק לעמוד בהחזרי הלוואה בערבות מדינה בסכום המבוקש.

התוכנית מהווה למעשה תוצר כתוב הכולל את כל ההיבטים הקשורים לפעילות העסקית והשלכתם על התוצאות הפיננסיות.

businessmen-544947_640הגשה בקשה להלוואה –
לאחר כתיבת התכנית העסקית, אנחנו מעבירים במקביל בקשות הלוואה לקרנות מימון ולמספר בנקים הפועלים בארץ. מומחי החברה מבצעים מו”מ מתמשך ומתמקחים על התנאים, על מנת להבטיח ללקוח את ההלוואה המתאימה ביותר עבורו.

 

ייעוץ עסקי –

התקשרותנו אינה מגיעה לסיומה עם הגשת התכנית העסקית, משרדינו מציע שירות משלים של יועצים עסקיים אשר ילוו את העסק במקצועיות במטרה להגשים את מטרותיו, לצמוח ולשפר את ביצועי העסק והצלחתו בענף בו הוא פועל.

בתחילת התהליך היועצים שלנו ינתחו את פעילות העסק במישורים כגון ניהול כללי, תפעול, שיווק, ניהול פיננסי חשבונאי, הגדלת מכירות, רווחים וכדומה. לאחר אבחון וניתוח העסק , אנו בונים תהליכי ייעול והבראה לשיפור ביצועי העסק, מתן כלים, פתרונות, ידע הדרוש להצלחת העסק, הדרכה והטמעה של גישות ושיטות מתקדמות.

כאמור מטרתנו העיקרית היא להצמיח את העסק לגבהים חדשים, לעמוד ביעדים שאפתניים בטווח קצר, להכין תשתית חזקה לעבודה שוטפת ולקבוע אופק לשנים הבאות.